måndag, oktober 06, 2008

Lugn helg

Ännu en helg till ändå och här sitter jag uppe senare än vad jag borde göra. Men det är många tankar som snurrar i huvudet nu och det är viktigt att allt blir som det ska. Viktiga beslut ska tas. Den närmsta veckan kan förändra en del i min situation men då till det bättre. Allt har gått väldigt fort och jag hoppas att jag trots allt hängt med lite. Vi får väl se om jag lyckas få ner något vettigt här.

Veckan har varit intensiv men spännande. På jobbet har jag gjort min första vecka som coach och det har gått utmärkt. I torsdags var jag t.o.m. ensam coach men som tur var behövde jag inte ta några större beslut då utan allt flöt på som det skulle. Det går nästan bättre än väntat. Bra va?
I övrigt har det som ni kan ana av det första stycket hänt en del som jag inte kan skriva så mycket om än. Men det har varit svåra beslut och mycket att tänka på och det i ett tillstånd då man känt sig helt utmattad. Som tur är har Ciccis föräldrar varit till stor hjälp.

I fredags var vi nära på att få besök när klockan var en bit efter 23 men jag var totalt slut i både huvud och kropp så jag avböjde det. Ibland orkar man helt enkelt inte och jag hoppas det var förståeligt. Lördagen spenderades mestadels i hemmets lugna vrå. Vi tittade på avsnitt från Andra Avenyn som vi missat i veckan och på film, Copycat. Filmen var bra och spännande men en riktig psykopatfilm. I övrigt har vi hunnit med att tvätta och städa under helgen. Vi har även fått två stora påsar med äpplen av Ciccis moster så nu har vi en del att äta och baka på. Förstår bara inte riktigt hur vi ska kunna göra av med allt.

Jag har lite dåligt samvete för att jag är så dålig på att höra av mig till vissa personer. Min älskade Emmy t.ex.

Inga kommentarer: